sobota, 14 listopada 2015

"MAMA UFOLINKA" OBCHODZI DZISIAJ ROCZEK :)))


To już rok :) Ale ten czas leci.

Dokładnie rok napisałam swojego pierwszego posta: "Skąd pomysł na założenie bloga".

Od tego czasu zyskałam grono stałych czytelników, którym dziękuję za to że tu zaglądają i śledzą losy Ufolinka :)

Dziękuję za każdy komentarz, mail oraz wszelakie przejawy sympatii :)

Bardzo mi miło, że każdego dnia zaglądają tu nowe osoby i nierzadko zostają z nami na dłużej :)

Szczerze mówiąc nie myślałam, że moja przygoda z blogowaniem potrwa tak długo. Tymczasem wciąż mam wiele pomysłów, chęci i tylko z czasem trochę gorzej. Mimo to postaram się pisać regularnie. Kto wie, może za rok będziemy świętować kolejne urodziny :) 

Razem z synkiem pozdrawiamy Was ciepło i życzymy udanego weekendu :)



























12 komentarzy:

  1. Wszystkiego NAJLEPSZEGO! Dla Ciebie, Ufolinka i oczywiście jego taty. Nawet jeśli nie udzielam się często w komentarzach, to zaglądam tu praktycznie codziennie.
    Jedna z kochających mam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Naj, tez zagladam codziennie, pare razy zdarzylo mi sie nawen skomentowac

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat sto lat ;-) dzięki Tobie pewne rzeczy stają się łatwiejsze;) wszystiego dobrego życzymy oraz następnego dziecka!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki :) Kolejny potomek? Hmm, eee, yyy :D

      Usuń
  4. Z tym czasem widzę, że u wszystkich jest bardzo kiepsko :) Życzę dużo wytrwałości w postanowieniach i życzę Wam miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Owocnego pisania:-) Synka masz ślicznego:-)
    Lubie tu zaglądać:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kampania Pneumokokom Mówimy Szczepimy również pozdrawia i życzy dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń