środa, 7 stycznia 2015

CHUSTECZKI NAWILŻANE DLA DZIECI


Chusteczki nawilżane to bardzo przydatny wynalazek :)

Na rynku mamy ogromny wybór chusteczek. Do tej pory przetestowałam chusteczki kilku producentów i chciałam się z Wami podzielić wrażeniami.


  • chusteczki Dada z Biedronki - niebieskie i zielone to nasze pierwsze chusteczki (fioletowych nie miałam). Dobry skład, dobrze nawilżone, przyjemnie pachnące. Niestety wyciągają się po kilka z opakowania. Cena 4,50 zł.

  • chusteczki Dada Premium Newborn - skład dobry, mocno nasączone, wyciągają się po kilka z opakowania. Za 60 sztuk musimy zapłacić 4,99 zł.

  • chusteczki Fitti z Biedronki - Dobry skład, dobrze nawilżone, przyjemny zapach i bajeczna cena. Opakowanie 3 x 72 sztuki kosztuje tylko 9,99 zł. Wyciągają się dobrze, sporadycznie po dwie.

  • chusteczki Babydream Extrasensitive z Rossmanna - dobry skład, przyjemny zapach, odpowiednio nawilżone. Wyciągają się za to fatalnie. Cena przystępna, 80 sztuk kosztuje 4,49 zł. Występują w mniejszych opakowaniach - przydatne w podróży, na spacerze lub gdy idziemy w odwiedziny.

  • chusteczki Nivea Soft & Cream - w składzie występuje jeden konserwant. Jak dla mnie za suche. Za to ładnie pachną i dobrze się wyciągają. 63 sztuki kosztują 8,49 zł. 

  • chusteczki Pampers Sensitive - są odpowiednio nawilżone i dobrze się wyciągają. Za to skład jest taki sobie, a cena nie zachęca. 56 sztuk kosztuje 9,99 zł

Od dłuższego czasu jestem wierna chusteczkom Fitti. Za naprawdę niską cenę otrzymujemy dobrą jakość. Jak znajdę lepsze chusteczki dam znać. A Wy które lubicie najbardziej?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz