sobota, 27 grudnia 2014

GWIAZDKA I PREZENTY UFOLINKA :)


Święta spędziliśmy trochę u jednych, a trochę u drugich dziadków.
Mikołaj był dla naszego malucha bardzo hojny ;)

A oto co znalazło się w worku Mikołaja:

  • Garnuszek na klocuszek Fisher Price - zabawka interaktywna, której celem jest nauka poprzez zabawę. Uczy liczb i rozpoznawania kształtów. Dziecko wkłada do odpowiednich otworów klocki, a garnuszek w nagrodę śmieje się i mówi jaki mają kształt i jakie znajdują się na nich cyfry.


  • Gąsienica Fisher Price - w jej skład wchodzi sześć klocków ozdobionych żywymi, pastelowymi kolorami. Każdy z elementów posiada w sobie coś innego, na przykład: prążkowane części, wypustki, grzechotki. Dziecko może odczepiać i doczepiać klocki, dowolnie je komponować ucząc się kształtów i kolorów.


  • Fontanna Happy Ball - napędzane ruchem powietrza kolorowe piłeczki wyskakują z zabawki uruchamiając melodię. Piłeczki spadają na specjalny ślimakowy tor i ponownie wpadają do tunelu.


  • Książka interaktywna "Głośne Zwierzęta"


  • Wiersze dla dzieci polskich poetów


  • Pościel bawełniana w sówki


  • Prosiaczek


  • Reniferek


  • Misiek


  • Miseczka z podgrzewaczem i sztućce Baby Ono


  • zabaweczka  




Ufolinek najbardziej upodobał sobie metki przy prosiaczku... :D


A oto świąteczny Ufolinek :)










1 komentarz:

  1. Świetne prezenty. Ja dla swoich córek też kupiłam pościel. Maluchy mają radochę, że śpią w nowej kolorowej pościeli a ja jestem zwolenniczką praktycznych prezentów, i wszyscy są zadowoleni. Wybór pięknych pościeli znalazłam na senpo.pl Jestem zachwycona wyborem, a właśnie szukam nowej pościeli do swojej sypialni.

    OdpowiedzUsuń