czwartek, 11 grudnia 2014

LIEBSTER BLOG AWARD :)



Zostałam nominowana do Liebster Blog Award. 

Dziękuję za nominację Mommy to be! oraz OjejMamo :) Pozdrawiam Was serdecznie :)

"Nominacja jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował". 

Pytania od Mommy to be!:

1. Najpiękniejsza, jak do tej pory, chwila ciąży/macierzyństwa, to gdy leżymy sobie z Ufolinkiem zwróceni twarzami do siebie i patrzymy sobie w oczy wymieniając uśmiechy.

2. Kiedy chce mi się pić, najczęściej sięgam po niegazowaną wodę.


3. Wakacje marzeń spędziłabym w Nowej Zelandii.


4. Na obiad najchętniej jem pierogi.


5. Film, do którego wracam często i chętnie, to "Nigdy w życiu"


6. Imię mojego dziecka/imiona moich dzieci to Wiktor, a wybrałam/wybraliśmy je, ponieważ nam się podoba :)


7. W telewizji najczęściej oglądam trzy seriale.


8. Co mi daje blogowanie? Możliwość wygadania się :)


9. Gdybym wygrała tysiąc złotych, z pewnością kupiłabym coś na co normalnie szkoda mi pieniędzy.


10. Mój stosunek do smoczków dla dzieci - używam, znaczy Ufolinek używa do zasypiania :)


11. Największe szaleństwo, popełnione przeze mnie w wieku dziecięcym, to bieganie po tunelach przed którymi widniała tabliczka: "Wstęp wzbroniony. Grozi zawaleniem".



Pytania od OjejMamo:


1. Ulubiony kolor - niebieski
2. Piosenka, która Ciebie opisuje - nie mam pojęcia :)
3. Miejsce na wymarzone wakacje - Nowa Zelandia
4. Jak mają na imię Twoje dzieci/dziecko? - Wiktor
5. Ulubiona zupa? - pomidorowa
6. Jak robisz ciasto na pierogi? (oj no dręczy mnie to:) na wytrawne: 6 szklanek mąki, 3 szklanki ciepłej, przegotowanej wody, 3 żółtka, 3 łyżki oleju, sól
7. Kim chciałaś być jak byłaś mała/ mały? - farmaceutką
8. Ulubiona bajka w dzieciństwie - Pszczółka Maja
9. Ulubiona książka - Chłopiec z latawcem
10. O której chodzisz spać? - o 22:00
11.Telefon trzymasz przy lewych czy przy prawym uchu? (och wyżyny intelektualne:) - przy lewym

Pozwolę sobie nominować:

oczamimam
renia end kubcial
zwykłej matki wzloty i upadki
damskie sprawy
mama w trampkach
julki i my
mama poznanianka
ladymami
mojebabskieconieco
fajna baba
wcześniak i co dalej

A oto moje pytania:
  1. Co byś chciała dostać od Świętego Mikołaja?
  2. Ile planujesz mieć dzieci?
  3. Jaka jest Twoja ulbiona książka?
  4. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
  5. Jakie Twoje marzenie ostatnio się spełniło?
  6. Gdzie spędzisz Sylwestra?
  7. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
  8. Wolisz morze czy góry?
  9. Na co w pierwszej kolejności zwracasz uwagę u mężczyzn?
  10. Jaka jest Twoja największa wada?
  11. Jaka jest Twoja największa zaleta?

Uff, skończone :)



4 komentarze:

  1. Również uwielbiam pierogi i pomidorową. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, pierogi... zwłaszcza ruskie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana dziękuje za nominacje jak tylko znajdę
    moment na pytania i odpowiedzi to na pewno odpowie :)

    OdpowiedzUsuń