piątek, 13 marca 2015

KRZESEŁKO DO KARMIENIA CHICCO POLLY 2 W 1


Krzesełko do karmienia to bardzo pożyteczny sprzęt. 
Wybierając Ufolinkowi krzesełko kierowałam się głównie opiniami osób, które je posiadają oraz walorami estetycznymi. Ponadto zależało mi aby krzesełko było bezpieczne, miało regulację wysokości, regulację oparcia oraz było wykonane z łatwego w utrzymaniu materiału. Krzesełko Chicco Polly 2 w 1 na pierwszy rzut oka przypadło mi do gustu, a po przeczytaniu praktycznie samych pozytywnych opinii na jego temat nie chciałam już żadnego innego.



Oto jego największe zalety:

  • Krzesełko rośnie razem z dzieckiem. Gdy dziecko ma 5 miesięcy jest praktycznym i wygodnym krzesełkiem do karmienia, które następnie staje się krzesłem dla dzieci do 3 roku życia.
  • Jest bardzo stabilne dzięki dodatkowo wzmocnionemu, aluminiowemu stelażowi. 
  • Posiada system otwierania i zamykania krzesła „Easy touch” w postaci ergonomicznych przycisków, umieszczonych w widocznym miejscu.
  • Posiada miękko wyściełany zagłówek oraz podwójnie wyściełaną tapicerkę na siedzisku.
  • Posiada łatwą do utrzymania w czystości tapicerkę.
  • Posiada pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa chroniące dziecko przed zsunięciem się z krzesła oraz sztywny pas krokowy.
  • Posiada 6 pozycji ustawienia wysokości, co umożliwia rodzicowi karmienie dziecka w najbardziej dogodnej dla obojga pozycji oraz dostosować wysokość krzesła do wysokości stołu.
  • Rozkładane oparcie można wyregulować w 3 pozycjach.
  • Posiada podnóżek z regulacją wysokości.
  • Złożone zajmuje mało miejsca i stoi samodzielnie.
  • Obszerna dwuczęściowa tacka została specjalnie wyprofilowana, dzięki czemu stawiane na niej naczynia stoją stabilnie. 
  • Gdy krzesełko jest dostawione do stołu lub złożone, taca może być zdjęta.
  • Taca mocowana jest za pomocą jednej ręki.
  • Tacka po zdjęciu staje się praktyczną tacą do bezpośredniego użytku przy stole.
  • Krzesełko zostało uznane za najlepsze krzesełko do karmienia przez europejskie magazyny parentingowe.

Krzesełko jest naprawdę godne polecenia. Ma jednak zasadniczą wadę - cenę. Kosztuje prawie 400 zł. Ufolinek na szczęście dostał je od dziadków na chrzciny. Oczywiście wybierała mama :) Jest wygodne i dla karmionego i dla karmiącego. Ponadto jest bezpieczne, a to najważniejsze. Naprawdę polecam.
Poniżej poleca Ufolinek :)





Poniżej inne przydatne gadżety:



5 komentarzy:

  1. A ja mam pytanie. Czy krzeselko posiada kółka i czy są one blokowane jakoś? Czy krzeselko samo nie jeżdzi, jeśli np. dziecko odepchnie się od stołu? Mam zamiar kupić to krzesełko, tylko ta jedna rzecz mnie zastanawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma kółka tylko z tyłu i nie ma możliwości aby dziecko się samo odepchnęło.

      Usuń
    2. A mają jakąś blokadę? W jakim celu są tam umieszczone? Dziękuję za szybką odpowiedź :)

      Usuń
    3. Nie mają. A są pewnie po to by łatwiej było je przesunąć. Ale naprawdę nie ma szansy by dziecko się samo odepchnęło.

      Usuń
  2. Super wpis :) bardzo mi się spodobał sam szukam do domu inspiracji dla mojego brzdąca jeśli chodzi o krzesełko drewniane do karmienia. Tylko niewiem od jakiego miesiąca już można go używać :)

    OdpowiedzUsuń