sobota, 28 lutego 2015

MIESIĘCZNE WYDATKI NA NIEMOWLAKA - LUTY


W ostatnim miesiącu wyglądało to następująco:


  • mleko - 108 zł (Bebilon 2 1200 g wystarcza nam na niecały miesiąc)
  • kaszki -  33 zł (3 x Bobovita mleczno-ryżowa o smaku bananowym bez dodatku cukru i 3 x Bobowita kaszka manna bez dodatku cukru )
  • obiadki - 108 zł (Bobovita, Gerber i Hipp)
  • deserki - 26 zł (Bobovita)
  • soczki - 32 zł (soki ekologiczne)
  • kosmetyki - 45 zł (1 x Oillan 500 ml, 2 x Linomag)
  • leki - 54 zł (witamina D, Camilia 20 saszetek)
  • pieluchy - 99 zł (3 x Dada 3 plus 2 x Paklanki)
  • chusteczki - 10 zł (3 x Fitti)

Łącznie -  515 zł



Standardowo mleko, kaszki, obiadki i deserki kupiłam w promocji. 
Kosmetyki na Allegro, a leki w najtańszej znanej mi aptece.
Kupiłam też Ufolinkowi dwie śliczne książki oraz zabawki do kąpieli. Ale to za pieniążki od babci :)



Poniżej:
MIESIĘCZNE WYDATKI NA NIEMOWLAKA - STYCZEŃ
MIESIĘCZNE WYDATKI NA NIEMOWLAKA - GRUDZIEŃ
MIESIĘCZNE WYDATKI NA NIEMOWLAKA - LIPIEC-LISTOPAD




1 komentarz:

  1. Ja liczę dopiero trzeci miesiąc i wychodzi mi średnio 670 złotych. Moja córka ma 8 miesięcy, więc w tym czasie nie było żadnego szczepienia, a te dodatkowo podnoszą koszt. W marcu już wiem, że wydam więcej...

    OdpowiedzUsuń