niedziela, 30 listopada 2014

MAMY PIERWSZY ZĄBEK !!! :)))


Pierwsza wizyta wróżki zębuszki za nami :)
Pół godziny temu smarowałam Ufolinkowi dziąsełka przed snem i odkryłam pierwszy ząbek :)
Dolna lewa jedyneczka stuka pięknie o łyżeczkę :)
A najlepsze jest to, że wyszła mu trzy dni przed ukończeniem piątego miesiąca, czyli identycznie jak jego tatusiowi :)

Ufolinek nie miał opuchniętych ani zaczerwienionych dziąseł, za to od jakiegoś czasu obficie się ślinił i budził się po kilka razy w nocy. Dlatego od kilku dni smarowałam mu na noc dziąsełka żelem Dentonix N - ponoć bardzo dobry. Cieszę się, że nie męczyła go gorączka i rozstrój żołądka. Zobaczymy jak będzie dalej.

Słyszałam, że osobie, która znalazła pierwszy ząbek należy się prezent od drugiego rodzica. Wiecie coś na ten temat? Bo ja o tym po raz pierwszy usłyszałam dzisiaj. Nie żebym miała coś przeciwko ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz